Prekių grąžinimas


„DIG Baltieji rūmai“, UAB iš savo Klientų nepatikusias prekes priima atgal. Grąžinant prekes būtina laikytis „DIG Baltieji rūmai“, UAB bei Lietuvos Respublikos įstatymų numatytos tvarkos:

1. Norėdamas grąžinti prekę Klientas kreipiasi į „DIG Baltieji rūmai“, UAB elektroniniu paštu info@primamoneta.lt su pranešimu apie grąžinamą prekę.

2. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant gamykliškai nekokybišką prekę);

3. Prekė privalo būti pirkėjo nesugadinta, nesubraižyta, kitaip nepažeista;

4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai gražinama gamykliškai nekokybiška prekė;

5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kurią gavo pirkėjas;

6. Grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną bei autentiškumo sertifikatą (jei tokius „DIG Baltieji rūmai“, UAB buvo išdavęs), taip pat užpildytą prekės grąžinimo formą. Dokumentą galite parsisiųsti čia.

7. Grąžinama prekė pristatoma „DIG Baltieji rūmai“, UAB adresu Vytauto Didžiojo g. 8, LT-60150 Raseiniai.

8. Specialūs užsakymai atgal nepriimami. (Specialus užsakymas yra kuomet klientas pageidauja išskirtinių prekių kiekių ir konkrečių prekių užsakymo kurių „DIG Baltieji rūmai“, UAB neturi pardavime).

9. Investiciniai AUKSO/SIDABRO/PLATINOS/PALADŽIO gaminiai (Luitai, monetos) pagal LR ir ES įstatymus pateikus užsakymą ir fiksavus kainą yra negražintinos prekės. 

10. Visas kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas (siuntimo ir kitas, jeigu tokių atsiranda) apmoka Klientas. 

11. Prieš išsiunčiant nekokybišką Gaminį, prašome paskambinti telefonu +370 616 23610. „DIG Baltieji rūmai“, UAB padengia nekokybiško Gaminio grąžinimo ir kokybiško naujo Gaminio pristatymo Klientui išlaidas.

12. „DIG Baltieji rūmai“, UAB įsipareigoja klientui pinigus grąžinti per 14 darbo dienų, po to, kai mūsų atsakingas specialistas, apžiūrėjęs prekę, įvertins ir nustatys, kad prekė nėra pažeista ar kitaip kliento sugadinta.